چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

۱۹ پروژه گردشگری در خراسان رضوی افتتاح می‌شود | برگزاری تور‌های مشهدگردی با همکاری شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۸۵۹۱۰
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
۱۹ پروژه گردشگری در خراسان رضوی افتتاح می‌شود | برگزاری تور‌های مشهدگردی با همکاری شهرداری مشهد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از افتتاح ۱۹ پروژه تاسیسات گردشگری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یوسف بیدخوری در نشست خبری هفته گردشگری که ظهر امروز ۴ مهرماه در هتل سی نور مشهد برگزار شد با اشاره به برنامه‌های این هفته اعلام کرد: شعار جهانی روز گردشگری امسال "گردشگری و سرمایه گذاری سبز" اعلام شده است.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته گردشگری، ۱۹ پروژه تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر محترم میراث فرهنگی دولت سیزدهم برگزار خواهد شد.

بیدخوری افزود: ۵ هتل، یک هتل آپارتمان، یک مرکز تفریحی، ۳ اقامتگاه بومگردی و ۹ دفتر مسافرتی در شهر‌های مشهد، تربت جام، تایباد و کاشمر افتتاح خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اذعان کرد: یکی از اقدامات کمتر انجام شده، برگزاری تور‌های مشهدگردی است که در این هفته و با همکاری شهرداری مشهد تور‌های با تخفیف ویژه راه‌اندازی خواهد شد.

بیدخوری ادامه داد: امسال و برای نخستین بار، ۲ تور مشهدگردی ویژه بازنشستگان به مناسبت روز سالمند در ۸ مهر و تور ویژه ناشنوایان و معلولان در ۹ مهر به مناسبت روز جهانی ناشنوایان برگزار خواهیم کرد تا تکریم این اقشار صورت پذیرد.



وی خاطرنشان کرد: به مناسبت این هفته و با همکاری جامعه حرفه‌ای هتلداران، تخفیف ویژه ۳۰ الی ۵۰ درصدی را برای تمامی واحد‌های اقامتی رسمی خراسان رضوی تدارک دیده ایم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: در حوزه گردشگری کشاورزی، جشنواره ملی گردشگری پسته در منطقه فخرآباد انجام خواهد گرفت و بازدیدی از کاروانسرای فخرآباد به عنوان کاروانسرای ثبت جهانی شده خواهیم داشت

بیدخوری در مورد سیم کارت‌های بدون فیلتر به گردشگران تصریح کرد: هنوز در مشهد اجرایی نشده است و با توجه به صحبت‌های وزیر محترم و معاون گردشگری وزارتخانه، این احتمال وجود دارد که پس از تهران، در مشهد هم اجرایی شود. به هر حال، گردشگر خارجی باید با خانواده خود در تماس باشد و نیازمند پل ارتباطی ساده تری می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->